در تلویزیون یک روز ضرغامی استقلالی را می‌گذارند و روز دیگر یک پرسپولیسی!/ قلعه‌نویی گفته بود قهرمان
این وبلاگ در راستای افزایش بصیرت و مبارزه با استعمارغربی راه اندازی گردید.
به وبلاگ من خوش آمدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

}�T��XUe���Am` ��u,�����]M�����MB�~rr���GH�� A���#�j���[�J�ӱe��GGGfй�?V1���R��>=0�R��ݠ_G*�����o=G�c�}F4��bJk���aD� ��kN��+ ��g�[98��k��}zR� کد موس کد پخش آهنگ کد های جاوا اسکریپت کد نظر سنجی

<-PollName->

<-PollItems->

ساعت:
در تلویزیون یک روز ضرغامی استقلالی را می‌گذارند و روز دیگر یک پرسپولیسی!/ قلعه‌نویی گفته بود قهرمان
در همین حین خبرنگار قصد دارد وارد حرف‌های آجورلو شود که او خواست با حرفه‌ای بودن صحبت‌هایش را تحمل کند و در ادامه اظهار داشت: به علی‌اصغر پورمحمدی گفتم چرا فقط بازی پرسپولیس و استقلال را نشان می‌دهید؟ مگر شبکه 3 برای کل کشور نیست. اگر براساس شرایط تیم‌هاست باید شرایط تیم‌های اول،‌ دوم، سوم و چهارم به نمایش درآید اما رویکردها اقتصادی است و بازی تیم ما که در رده‌های بالایی جدول بود از تبریز پخش می‌شود. اصلا این موضوع اهمیت ندارد بازی پرسپولیس و استقلال را نشان دادید اما به ما مجوز تشکیل شبکه بدهید یا در پخش بازی‌ها عدالت را رعایت کنید مثلا یک روز ضرغامی می‌آید که استقلالی است و روزی فردی دیگر می‌‌آید که پرسپولیسی و بازی‌ها به آن سمت می‌رود. این نوع نگاه رنگ و لباسی حرفه‌ای نیست چرا دیدارهای استقلال خوزستان که قهرمان ایران شد پخش نمی‌شد که این تیم پس از یکسال کاسه گدایی به دست نگیرد. ‌آجورلو در اظهار نظر یکی از خبرنگاران که اظهار کرد در ایتالیا هم تلویزیون سراسری فقط مسابقات یوونتوس را پوشش می‌دهد عنوان کرد: باید یک جا حرفه‌ای بودن را تعریف کنید چرا باید تلویزیون را نگاه کنیم و فقط بازی پرسپولیس و استقلال پخش شود ما می‌گوییم اگر بازی تراکتور سازی را در استان پخش می‌کنیم شرایط پخش در اردبیل استان همجوار را بدهید امیدوارم صحبت‌هایم را با سانسور پخش نکنید. ما خواستیم دیدارهایمان در آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین و کرج که آذری زبان هستند پخش شود و به این ترتیب 18-17 میلیون نفر را همراه کنند تا خودمان نیاز اقتصادی تیم را برطرف کنیم اما می‌گویم با این اتفاق به پان‌ترکیسم کمک می‌شود. پان‌ترکیسم کجا است مردم آذربایجان از من متدین‌تر هستند آنها از من که سر دار و انقلابی‌ هستم یک سر و گردن انقلابی‌تر و بالاتر هستند چرا به ما کمک نمی‌‌کنید و من را به تنهایی وسط انداختید و این وضعیت را تحمل کنم. وی در ادامه تصریح کرد: تلویزیون پشت استقلال و پرسپولیس است اما فوتبال حرفه‌ای یعنی بی‌طرفی. خودم تهرانی بودم و در زمان نوجوانی به یکی از این دو تیم علاقه داشتم اما اکنون کار حرفه‌ای می‌کنم با اینکه پاسی نبودم مدیر پاس شدم و به بهترین نحو این تیم را اداره کردم الان در تراکتورسازی همه تلاشم را می‌کنم تا این تیم قهرمان شود اگر تراکتورسازی قهرمان می‌شد دعوای ترک و فارس برای همیشه حل می‌شد. مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه تاکید کرد: جمله‌ام را به این شکل تمام می‌کنم. در گذشته به قهرمانی رسیدم اما اگر کمک می‌کردند این دعوای سنتی که از خارج کشور درست شده بین فارس و ترک به اتمام می‌رسید. همه می‌گفتند یک فارس آمده و در تراکتورسازی جام قهرمانی آورده اگر خوزستانی قهرمان شود نوکرش هستم. اصفهانی قهرمان شود نوکرش هستم چه ایرادی دارد یک تبریزی هم قهرمان شود. نقطه جوش پایتخت نشینان نسبت به یک شهر دیگر خیلی بالا است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ورزشی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صف اول- جنگ نرم و آدرس safeaval.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کد آهنگ

ساخت کد موزيک آنلاين